تیراندازی هولناک در آمریکا/اوباما سخنرانی می کند

مهره مار

تیراندازی هولناک در آمریکا/اوباما سخنرانی می کند

211 بار

بازدید

شنبه 25 آذر 1391

تیراندازی هولناک در آمریکا/اوباما سخنرانی می کند

آمریکا - در پی وقوع یک حادثه هولناک تیراندازی در ایالت کانتیکت آمریکا که دست کم 27 نفر را به کشتن داد باراک اوباما رئیس جمهور این کشور تا ساعاتی دیگر سخنرانی خواهد کرد

تیراندازی هولناک در آمریکا/اوباما سخنرانی می کند

آمریکا - در پی وقوع یک حادثه هولناک تیراندازی در ایالت کانتیکت آمریکا که دست کم 27 نفر را به کشتن داد باراک اوباما رئیس جمهور این کشور تا ساعاتی دیگر سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین شبکه های خبری ماهواره ای اعم از یورو نیوز، بی بی سی و الجزیره انگلیسی ساعتی پیش برنامه های عادی خود را قطع کرده و از حادثه هولناکی در این ایالت آمریکا خبر دادند.

بر اساس این گزارش ها در تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در ایالت کانتیکت آمریکا دستکم 27 نفر کشته شدند که 18 نفر از آنان کودک هستند. همچنین در گزارش دیگر گفته شده است که ضارب پس از این جنایت پدر خود را نیز به قتل رسانده است.

همچنین به گزارش واحدمرکزی خبر  مادر ضارب احتمالی تیراندازی ایالت کانتیکت که یکی از معلمان همان مدرسه ای بوده که این حادثه در آن رخ داد در بین کشته شدگان است.

براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، عامل تیراندازی در این مدرسه ابتدایی جوانی 24 ساله به نام رایان لانزا بوده که  پیش از حمله به مدرسه  سیندی هوک در شهر کوچک نیوتاون، پدر خود را در خانه به ضرب گلوله کشته است.
این جوان آمریکایی پس از قتل پدرش عازم مدرسه شده و مادرش را که به عنوان آموزگار در این مدرسه مشغول فعالیت بود،‌از پای درآورد.
هنوز جزئیات بیشتری از این جنایت هولناک به دست نیامده است.