دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام ستاره

مهره مار

دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام ستاره

286 بار

بازدید

شنبه 13 مهر 1392

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد مهدی احمدوند به نام ستاره همراه با متن آهنگ

(ترانه و آهنگ : مهدی احمدوند ، تنظیم : پازل بند ، ساکسیفون : یاشار خسروی)

Mehdi دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام ستاره


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد مهدی احمدوند به نام ستاره همراه با متن آهنگ

(ترانه و آهنگ : مهدی احمدوند ، تنظیم : پازل بند ، ساکسیفون : یاشار خسروی)

Mehdi دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام ستاره

————————————–
دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰
—————————————

آرزومه تورو ببینم ستاره ی دلم شی

تو آسمون ها عین ستاره می درخشی

آرزومه تو رو ببینم بگی تو رو میخوامت

بگی شدم اسیر عشق تو نگاهت

 

دل نگرونم دیگه بی تو نمی تونم

عزیز جونی بگو پیشت میمونم

خیلی تو مهربونی بگو پیشم میمونی

کنار من باش نگو نمیتونی

♫♫♫

آرزومه تو مال من شی دست تو بگیرم

تو نباشی کنارم بدون تو میمیرم

آرزومه بگی همیشه کنار تو بمونم

من دیونه هر شب برای تو بخونم

برای تو بخونم

———————————————