دانلود بازی فیفا ۱۳ – Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBox

لوگو وب سایت
مهره مار

دانلود بازی فیفا ۱۳ – Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBox

10319 بار

بازدید

سه شنبه 30 آبان 1391

دانلود بازی فیفا 13   Fifa 13 نسخه نهایی برای PC + نسخه BlackBox

 دانلود بازی fifa 13 نسخه نهایی برای PC

نسخه کم حجم BlackBox بازی اضافه شد.

لینک خرید پستی اضافه شد.

بالاخره بعد از مدت ها انتظار نسخه نهایی بازی فوتبال فیفا ۱۳ – fifa 13 منتشر شد. طبق گفته سازندگان یکی بالاترین هوش های مصنوعی ساخته شده در بازی های ورزشی، در FIFA 13 به کار رفته است. حمله هوشمندانه تیم ها به بازیکنان امکان آنالیز فضا، تلاش بیشتر و هوشمندانه تری برای شکست خط دفاعی را می دهد تا بتوانند به صورت همزمان به دو بازیکن فکر کنند. بازیکنان هم اکنون می توانند از هوش خود برای ساخت یا تغییر شکل دادن حملات برای بدست آوردن موقعیت های بهتر استفاده کنند و با دویدن تمامی مدافعان را جا گذاشته و کانالی برای رسیدن یا پاس دادن به هم تیمی خود پیدا کنند و همچنین جاگیری خوبی برای خود داشته باشند تا بتوانند حملات بهتری را ترتیب دهند.

.
در بازی FIFA 13 هر حرکتی با سیستم دریبل ابتکاری و قدرتمند بازی ترکیب شده است. این حرکات که از حرکات واقعی بزرگترین بازیکنان دنیا مانند لیونل مسی شبیه سازی شده اند، امکان دریبل رو در رو و با دقت بالا در تمامی جهات را به بازیکن می دهد تا بتوانند در موقعیت های تک به تک خیلی راحت تر به گل برسند. بازیکنان می توانند جهت حرکت خود را خیلی سریعتر تغییر دهند و خیلی سریعتر نیز با توپ بدوند. کنترل توپ در fifa 13 تغییر کرده است. عواملی مانند فشار مدافعان، خط سیر توپ و سرعت پاس نیز هم اکنون در بازی نقش مهمی دارند.

.
مدافعان می توانند برای بدست آوردن توپ از هل دادن و کشیدن حریف استفاده کنند و این کار بستگی به قدرت بدنی و هیکل آنها دارد. ضربات ایستگاهی نیز بسیار تکنیکی تر شده اند و بازیکنان با مهارت می توانند از آن برای رسیدن به گل به خوبی استفاده کنند. در موقعیت های حمله ۳ نفره نیز موقعیت های پاس بیشتری وجود دارد. شما هم اکنون می توانید نسخه کامل و نهایی بازی fifa 2013 را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

ویژگی های بازی Fifa 13:

-      حالت بازی Career با تغییرات بنیادین بهبود یافته است
-      دارای بیش از ۵۰۰ لایسنس رسمی برای تیم ها
-      امکانات جدید برای بازی آنلاین
-      امکانات جدید EA Sports Football Club

 


براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !

برچسب ها