اس ام اس خنده دار برای دی ماه 91

مهره مار

اس ام اس خنده دار برای دی ماه 91

323 بار

بازدید

چهارشنبه 22 آذر 1391


بعد از سال ها جستجو و نیافتن نیمه‌ی گم شده‌ی خودم به این نتیجه رسیدم که:
خدا منو كامل خلق كرده، نیمه میمه هم ندارم!






ای همه‌ی دار و ندارم ای تو ماه شب تارم
جز تو کسی رو ندارم که بخوام سر کارش بذارم!!!


بعد از سال ها جستجو و نیافتن نیمه‌ی گم شده‌ی خودم به این نتیجه رسیدم که:
خدا منو كامل خلق كرده، نیمه میمه هم ندارم!






ای همه‌ی دار و ندارم ای تو ماه شب تارم
جز تو کسی رو ندارم که بخوام سر کارش بذارم!!!





حیف نون زنگ می زنه به مخابرات می گه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنین از اون طرف یه کم بکشینش!




اس ام اس و جوک خنده دار

شما شاعر این بیت شعر کیست؟
ز بز دزدی بزی دزدید دزدی/عجب دزدی ز بز دزد بز بدزدی
الف:بز
ب:دزد
ج:بز دزد
د:همه موارد




رفتم مغازه آدامس بخرم...
به فروشنده گفتم آقا آدامس orbit چنده ؟
گفت دو هزار تومن
گفتم گارانتی هم داره یا نه ؟؟
طرف بهش بر خورد !!!




اولی:تو گجا به دنيا اومدی؟
دومی:تو بيمارستان
اولی:مگه مريض بودی؟



اس ام اس جدید دی ماه 91

به حیف نون میگن بن بست رو تعریف کن. میگه: میری میری، دیگه نمیری!





نقشی که فلفل در تربیت بچه های ایرانی داشته، کتاب تعلیمات اجتماعی نداشته





اینقدر روشنفکرم که بعضی شبا نورش نمی ذاره خانواده راحت بخوابن






روانشناسی معکوس: سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه؟ گفت: اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا ... گفتم هاااا ! اگه الان می گفتم غذات شوره می گفتی ما اصلا یک ماهه نمک نداریم تو خونه!



مامانم دیروز یه طرح داد خفن یعنی مصرف برق رو نصف می کنه
گفت صبح که بلند می شی برو یه عکس از تو یخچال بگیر
تا شب هر موقع خواستی بیای درش رو باز کنی ، به همون عکس نگاه کن!




اگر به یکدیگر احترام بگذارید، یکدیگر هم به شما احترام می گذارد




جوک خنده دار دی 91

اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه می‌داره
به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن بدبخت




حیف نون تو زمستون یه اسب میبینه که از دهنش بخار میاد. میره جلو نگاه می کنه و میگه جل الخالق پس اسب بخار که میگن اینه!




بنده خدا لکنت زبون داشته. زنگ میزنه اورژانس که بیان جنازه ی همسیاشونو ببرن!
میگه:ااالو اااوورژانس، این ههههمسسسایییییموون ممرددددده!
یه آمبولانس میفرررررستتتتین؟!
طرف میگه: آدرستون؟!
یارو تا میاد آدرسو بگه، زبونش بند میاد میگه: صصصصص
طرف میگه :صادقیه؟؟؟؟
میگه: نننننننــنه!
طرف فکر میکنه سرکاریه قطع میکنه!
یک هفته بعد همین اتفاق تکرار میشه؛ طرف میگه: آدرستون؟؟؟
باز زبونِ یارو بند میاد میگه: صصصصص
طرف میگه صادقیه؟
میگه: ننننه!
باز مامور اورژانس فکر میکنه سرکاریه قطع میکنه!
 یک ماه میگذره، یارو زنگ میزنه میگه: اااااووووورژانس، این هههمسایمون ممممرده محلللمون بوی گند
گررررفته یه آمممممبولانس بببفررررستیییین!
طرف میگه :آدرستون؟!
باز زبون یارو بند میاد میگه: صصصصص
طرف میگه: صادقیه؟
میگه :آآآآررررره بی شرف
ککشووووندم آورددددمش صادقیه، بیاااا بببببرش‬‬‬‬‬‬‬‬