جدیدترین پیامک های خنده دار و بامزه 1 تیر 1392

مهره مار

جدیدترین پیامک های خنده دار و بامزه 1 تیر 1392

536 بار

بازدید

شنبه 01 تیر 1392

جدیدترین جوک ها، پیامک های طنز و اس ام اس های خنده دار 1 تیر 92

مجموعه جملات بامزه و جدید 1 تیر 1392

جدیدترین جوک های تیر 92

این پفک جدیدا رو تف میزنی نمیچسبن به هم

از قصد اینجوری ساختن تا تفریحاتمونو ازمون بگیرن

کار آمریکاس کاملا مشخصه!
.
.
.
قبلا بچه پولدارا لباس مارکدار میخریدن

ولی الان فقط بچه پولدارا لباس میخرن

جدیدترین جوک ها، پیامک های طنز و اس ام اس های خنده دار 1 تیر 92

مجموعه جملات بامزه و جدید 1 تیر 1392

جدیدترین جوک های تیر 92

این پفک جدیدا رو تف میزنی نمیچسبن به هم

از قصد اینجوری ساختن تا تفریحاتمونو ازمون بگیرن

کار آمریکاس کاملا مشخصه!
.
.
.
قبلا بچه پولدارا لباس مارکدار میخریدن

ولی الان فقط بچه پولدارا لباس میخرن


.
.
.
شنیدین میگن آدم تو دستشویی فکرش بیشتر کار میکنه؟!؟

پس …

دانشمندا ذاتا اسهال بودن
.
.
.
با بعضى از آدم ها باید رفت ماهى گیرى… از بس که کرم دارن…!!!
.
.
.
بیاین صادقانه اعتراف کنید اولین بار کلمه ”بالاخره” رو چطوری خوندین؟
.
.
.
هر وسیله ای که مامانت جمع می کنه حتما گم می شه،

بهش هم میگی میگه من دست نزدم همونجا گذاشتم!
.
.
.
ﺍﯾﻨﺎ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺭﺍﯼ ﻧﺪﺍﺩﻥ ﻭﻟﯽ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﻫﻮﺍﺭ ﻣﯿﮑﺸﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻗﺼﻦ

ﺣﮑﻢ ﻫﻤﻮﻧﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﻩ ﻧﻤﯿﮕﯿﺮﻥ ﻭﻟﯽ ﺳﺮ ﺳﻔﺮﻩ ﺍﻓﻄﺎﺭ ﺩﻭ ﻟﭙﯽ ﻣﯽ ﻟﻨﺒﻮﻧﻦ
.
.
.
ایوب را گفتند صبر از که آموختی؟

تاملی کرد و فرمود، محسن رضایی…
.
.
.
ازش خوشم نمیاد، نمی دونم چه جوری ردش کنم بره؟

- خوب تحویلش نگیر

+ چه جوری؟

- مثلا وسط صحبتش بپر بگو من یه کاری دارم باید همین الان برم و از این حرفا…

+ فکر خوبیه ها…

- آره خلاصه، توی اینجور موارد باید…

+ ببین من یه کاری دارم باید همین الان برم! خدافظ…!

- با ما هم آره؟! :|
.
.
.
یکی از فانتزیامم اینه بدونم اونایی که کرم عصاره حلزونو واسه طراوتو شادابی پوستشون

استفاده میکنن اگه روزی خمیر دندون عصاره کرم خاکی جهت جلو گیری از پوسیدگی دندونا هم

به دست کارشناسان ایرانی تولید بشه آیا حاضر به استعمال آن هستن؟!

.

.

.

از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت به زندگی مجردی

تقسیم پشه ها بین اعضای خانوادست

.

.

.

از اونجایی که میگن: آدما رو باید تو سفر شناخت

پس چرا ماه عسل رو یه وقتی گذاشتن که کار از کار گذشته؟
خو قبلش بذارین ملت نادم از سفر برنگردن

.

.

.

دوستم گلوش چرک کرده بود پرسید چیکار کنم؟
خواستم بگم آب نمک قر قره کن حواسم نبود گفتم آب قند قرقره کن
بنده خدا یه هفتس کلا نمیتونه صحبت کنه
دکتر گفته مجرای تنفسیت شکرک بسته :|

.

.

.

قهر، قهر فردا میریم تو منقل!!
آشتی، آشتی فردا میریم تو کشتی!!! :| :| :|
ینی عجب چیزایی میگفتیما تو طفولیت :)
رابطه قهر کردن و منقل لامصب منو ول نمیکنه :)

.

.

.

من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه …
یا لوس بازیشونه …
دارن با دهنشون صدای هلیکوپتر در میارن!!!
به قیافش نمیخوره این صداها!!!

.

.

.

تا حالا دقت کردین؟

اصلا شور و شعف خاصی تو جمله ی “دیدی گفتم” وجود داره..

لامصب یه جور احساس دانایی خفنی به ادم دست میده اون موقع که نگو!!
.
.
.
این چینیا واقعا زبون همدیگرو میفهمن یا جلو بقیه آبرو داری میکنن؟!
.
.
.
پشت چیپس مزمز نوشته:

مزمز انتخاب کسانی بوده که از فرهنگ غذای بالایی برخوردارند!

یارودیگه روش نشده بنویسه هرکی مزمز نخوره خره!!!!!!
.
.
.
حداقل انتظاری که از بانک مرکزی دارم اینه که با لحنی ملایم تر

موجودی حسابم در تلفن بانک را صفر اعلام کنه.

بی پولم، ایدز که ندارم!
.
.
.
اینایی که به اینترنت اکسپلورر احترام نمیزارن

همونان که پدر مادراشونو بعدها میفرستن خونه سالمندان!

گفتم در جریان باشید :D
.
.
.
به نظر من عکسای ﮐﯿﻔﯿﺖ ﭘﺎﺋﯿﻦ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﯾﻪ ﺻﻔﺎ ﻭ ﺻﻤﯿﻤﯿﺘﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻪ

ﻋﮑﺴﺎﯼ ﺣﺎﻻ ﺑﺎ کیفیت 16 ﻣﮕﺎﭘﯿﮑﺴﻞ، ﺍﻭﻧﻮ ﻧﺪﺍﺭﻥ …
.
.
.
زنگ آخر مدرسه که میخورد، داد زنان میدویدیم بیرون

لای در مدرسه گیر میکردیم همدیگه رو هول میدادیم،

بعد 2 ساعت وایمیستادیم با دوستامون بریم خونه
.
.
.
آدم تو دستشویی به یه نتایجی تو دنیا میرسه که اگه سر کلاس انیشتین هم باشی

عمرا اینقد خلاقانه فکر کنی! :D
.
.
.
برای پسر داییم آدامس موزی خریدم برگشته میگه

من ادامس تریدنت میخوام!

والا ما بچه بودیم لاستیک میجویدیم بجای آدامس
.
.
.
ﺯﺷـــﺘـﻢ ﻧـﺸـﺪﯾـﻢ ﻣـﺎ ﺭﻭ ﺑـﺨـﺎﻃـﺮ ﺧــﻮﺩﻣـــــــــﻭﻥ ﺑـﺨـﻮﺍﻥ!!

ای بابا
.

.

.

اینقدر بدم میاد وقتی مشغول نوشتن یا درس خوندنی و دفتر کتابات دورت پخشه

مداد یا پاکنت گم بشه!

اونوقت تا ازجات بلند میشی، خود نمایی میکنه

انگار زبونشم در میاره مسخره ات میکنه
.
.
.
و خداوند زیر تختو آفرید که اتاقمون در عرض 10 دقیقه مرتب شه!!
.
.
.
توی زندگیم هر وقت به دوراهی رسیدم، بدون استثنا می‌دونستم راه درست کدومه!

ولی همیشه راه اشتباهو انتخاب کردم!

می‌دونید چرا؟

چون راه درست همیشه سخت‌تر بود …
.
.
.

شوﺧﯽ ﭘﺴﺮﺍ:

اﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﭘﺲ ﮐﻠﺶ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﺗﻮ ﺩﻮﻣﯾﺸﻮ ﻣﺤﮑﻢ ﺗﺮ ﺑﺰﻥ

ﺩﻭﻣﯽ: ﺣﻠﻪ ﺩﺍﺩﺍ

شوﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:

ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ!

ﺩﻭﻣﯽ: ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ عجب هیجانی، ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ O.o

توضیح: این شوخی ها مال زمان ماست نه الان که..!
.

.

.

بنظرم هر کی تو اتوبوس سرپا باشه و از کسایی که نشستن بدش نیاد مریضه :D