سلیمی: مدال کثیفی بود / آقای جلاد و همسرش سرم را بریدند

مهره مار

سلیمی: مدال کثیفی بود / آقای جلاد و همسرش سرم را بریدند

214 بار

بازدید

چهارشنبه 27 مرداد 1395
وزنه‌بردار سنگین وزن کشورمان بعد از پایان رقابت‌های این رشته در المپیک، ابراز نارحتی کرد.
بهداد سلیمی سلیمی: مدال کثیفی بود / آقای جلاد و همسرش سرم را بریدند
به این مطلب امتیاز دهید
97.2% 2.8%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بهداد سلیمی پس از ناداوری صورت گرفته علیه خودش، اظهار داشت: «ورزش خیلی کثیف شده و با این وضعیف نمی‌دانم بتوانم ادامه بدهم یا نه.»

 

وی که نسبت به داوری رقابت‌های دسته سنگین‌وزن المپیک به شدت اعتراض داشت، افزود: «مردم و همه دیدند که به راحتی حقم را خوردند. هر چه اعتراض کردیم میگفتند حق با شما است. حتی آیان رئیس فدراسیون جهانی میگفت حق با توست اما کاری از دست من برنمیآید. چرا رئیس فدراسیون جهانی باید این حرف را بزند. چرا باید به این راحتی حقم را بخورند.»

 

سلیمی ادامه داد: «تمام اینها به خاطر آقای "جلود" و همسرش که در ژوری نشسته بودند است. من لقب جلاد را به آنها میدهم. به خاطر دشمنی با مرادی نخواستند من مدال بگیرم. وزنهای زدم که هیچ مشکلی نداشت اما به راحتی آن را خطا گرفتند. دیگر روحیهای نداشتم که وزنه سوم را بزنم. جانی برایم باقی نمانده بود. خیلی آماده بودم خیلی تمرین کردم. رکورد یک ضرب جهان را شکستم.»

 

عضو تیم ملی وزنهبرداری گفت: «احتمالا مشکل‌شان با سه طلا شدن ایران بود. وقتی آیان میگوید حق با تو است اما کاری از دست من برنمیآید. رئیس فدراسیون جهانی حق وتو دارد، میتواند هر کاری را انجام بدهد.»

 

وی در خصوص اینکه آیا اعتراض رسمی فایدهای دارد، گفت: «خیر مدالها داده شد. حریف گرجی خیلی آماده بود و انصافا هم خوب وزنه زد. رکورد المپیک را زد و من فقط اجازه ندادم رکورد یک‌ضرب را به نام خودش بکند. من هم خیلی آماده بودم. وزنه اول را که زدم به سجاد گفتم 252 را درخواست بده او گفت نه 246 بزن. اصلا نمیدانستم حرکتم خطاست. سه چراغ سفید دیدم و پایین رفتم. سجاد هم شاهد است. با این حال خودم را جمع کردم و یک حرکت دیگر را زدم. در حرکت سوم واقعا دیگر نشد. در تمرینات تا 255 آمده بودم. اگر در رقابت میآمدم اجازه نمیدادم ورزشکار گرجی مجموع را از ایران بگیرد اما نگذاشتند. رقابت سالمی نبود و رقابت کثیفی بود. مدال کثیفی بود. آقای جلاد سرم را برید.»