دانلود مراسم شب سوم محرم 1391 - هیئت رزمندگان اسلام

مهره مار

دانلود مراسم شب سوم محرم 1391 - هیئت رزمندگان اسلام

473 بار

بازدید

سه شنبه 30 آبان 1391

مراسم شب سوم محرم 1391 هیئت رزمندگان اسلام با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد...

درج در ادامه مطلب...


مراسم شب سوم محرم 1391 هیئت رزمندگان اسلام با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد به صورت صوتی آماده دریافت می باشد...


سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی

دیدم به خواب آن آشنا دارد می آید - مناجات امام زمان علیه السلام

شب سوم که دل شعله ورم می کشد از سینه زبانه - مرثیه به شیوه بحر طویل

مقتل و روضه حضرت رقیه سلام الله علیها

صدا صدای تازیونه ، روضه ی طفلی نیمه جونه - زمینه

سر رسید امشب شام غم ها ، شد نوای من بابا بابا - نوحه

بابا دلم گرفته ، مگه خبر نداری ، قرار ما این نبود ، منو تنها بزاری - سنگین

سلام محرم - ماه مکرم - سلام به بیرق - سلام به پرچم - واحد

من بودم و قامت خمیده ، من بودم و حنجر بریده - دودمه

سر زده ، باز دلم تا حرمت پرزده ، عمریه این در و اون در زده ، به سیم آخر زده - شور

روضه سردار رشید کربلا حضرت حر علیه السلام


دریافت فایل های شب دوم محرم 1391 به صورت فشرده

دریافت فایل های شب سوم محرم 1391 به صورت فشرده (لینک کمکی )

دریافت متن اشعار شب سوم محرم 1391