شیرین کاری جدید فيروز کريمي

مهره مار

شیرین کاری جدید فيروز کريمي

314 بار

بازدید

چهارشنبه 17 مهر 1392

فیروز کریمی

به گزارش بي باک به نقل از فارس، تيم پرسپوليس با تصميم کادر فني از ساعت 17 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر در ديداري دوستانه به مصاف پيکان رفت که حاشيه‌هاي اين بازي را در زير مي‌خوانيد

فیروز کریمی

به گزارش بي باک به نقل از فارس، تيم پرسپوليس با تصميم کادر فني از ساعت 17 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر در ديداري دوستانه به مصاف پيکان رفت که حاشيه‌هاي اين بازي را در زير مي‌خوانيد:

*بازيکنان تيم پيکان ساعت 15:30 به ورزشگاه درفشي‌فر رسيدند و پس از حدود 40 دقيقه معطلي مقابل ورزشگاه به داخل آمدند اما در شرايطي که ورزشگاه درفشي‌فر جاي چنداني براي پارک ماشين ندارد اسماعيل اردلان مربي پيکاني‌ها قصد داشت تا خودروي خود را داخل ورزشگاه بياورد که با ممانعت ماموران نيروي انتظامي مواجه شد. سپس اين مربي با لفظي بسيار بد و زننده برخورد ناشايستي با ماموران ورزشگاه درفشي‌فر داشت. همچنين ايمان مبعلي نيز که قصد ورود به ورزشگاه را داشت با ممانعت ماموران حراست مواجه شد که او نيز اعتراض هايي به اين تصميم داشت. مبعلي امروز با دست گچ گرفته شده در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کرد.

* فيروز کريمي ساعت 16 امروز به ورزشگاه درفشي‌فر آمد. وي ابتدا مقابل در ورزشگاه براي هواداران پرسپوليس که او را تشويق کردند شروع به گفتن لطيفه و نوشتن آن بر روي کاغذ کرد. کريمي وقتي که وارد چمن درفشي‌فر هم شد فرياد زد پرسپوليس هم مگر در زمين کچل تمرين مي‌کند؟

*مهرداد پولادي با تصميم گل‌محمدي در تمرين امروز حضور پيدا کرد.


*بنگر، حسيني، ماهيني، حقيقي، اختصاصي ابتدا دور زمين دويدند و سپس زيرنظر بدنساز تيم، تمرينات هوازي خود را انجام دادند.

*نکته جالب در تمرين امروز اين بود که همه به دنبال آخرين وضعيت مصدوميت حسيني بودند و اين موضوع اين بازيکن را کلافه کرده بود.

*حفظ نظم بازي امروز بر عهده ماموران نيروي انتظامي بود.

*خانلري پزشک تيم ملي که گفته مي‌شود با پيکاني‌ها کار مي‌کند در بازي دوستانه امروز هم وضعيت ملي‌پوشان پرسپوليس را امروز باز هم بررسي کرد.

*علي کريمي ابتدا تمرينات خود را در سالن دنبال کرد و سپس دور زمين شروع به دويدن کرد.

*ترکيب پرسپوليس در نيمه اول نيلسون، نور‌محمدي، کلاه‌کج، پروويچ، فشنگچي، رضايي، نقي‌زاده، بلاتکو، خانزاده، نوري و قاضي است.

*مهدوي بازيکن سابق استقلال تماشاگر اين بازي است.