دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام آغوش

مهره مار

دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام آغوش

314 بار

بازدید

شنبه 13 مهر 1392

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهیاد به نام آغوش با دو کیفیت

( ترانه : یاسین داوودیان / آهنگ و تنظیم : شهیاد )

shahyad دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام آغوش

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهیاد به نام آغوش با دو کیفیت

( ترانه : یاسین داوودیان / آهنگ و تنظیم : شهیاد )


shahyad دانلود آهنگ جدید شهیاد به نام آغوش

——————————————

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Shahyad – Aghoosh

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Shahyad – Aghoosh

——————————————————

متن آهنگ شهیاد به نام آغوش

منو تو آغوشت بگیر دنیای من وارونه شه

یه کاری کن دلم برات بیشتر از این دیوونه شه

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه

سکوت میکنی و این برای هر دومون بسه

این روزا دلتنگم این روزا بیتابم

این روزا از دوریت اصلا نمیخوابم

زمانه با قلبم این روزا بی رحمه

حال منو جز تو کسی نمیفهمه

****

میخوام وقتی که دلتنگم تو دنیایی تو پیداشم

کنار من باش که بی وقفه میخوام دنیای تو باشم

من از دوری تو هر شب دارم کابوس میبینم

بیا آغوشت و باز کن به آغوش تو خوشبینم

*******

منو تو آغوشت بگیر دنیای من وارونه شه

یه کاری کن دلم برات بیشتر از این دیوونه شه

منو تو آغوشت بگیر آغوش تو مقدسه

سکوت میکنی و این برای هر دومون بسه

———————————————