قیمت مسكن مهر ؟

مهره مار

قیمت مسكن مهر ؟

381 بار

بازدید

یکشنبه 24 شهریور 1392
قیمت مسكن
وزیر راه وشهرسازی گفت:‌هیچ افزایش قیمتی در مسكن مهر وجود ندارد

قیمت مسكن
وزیر راه وشهرسازی گفت:‌هیچ افزایش قیمتی در مسكن مهر وجود ندارد

 عباس آخوندی  در حاشیه مراسم تودیع ومعارفه مركز تحقیقات راه ،مسكن و شهرسازی  با بیان اینكه مركز تحقیقات راه،مسكن و شهرسازی  پشتوانه نظری تمام برنامه های وزارت راه وشهرسازی است ،گفت: مسائل حوزه اقتصادی ،فنی، سیستم حمل نقل  و مسائل معماری و شهرسازی در این مركز بررسی می شود.
 
وی با اشاره به افزایش قیمت حامل های انر‍ژی ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت:‌  در این مركز  می توانیم با استفاده از فناوری های نوین در نحوه استفاده از مصالح ساختمانی تجدید نظر وصرفه جویی كنیم.
 
وزیر راه وشهرسازی در ادامه اظهار داشت:  در دوران ریاست آقای فاطمی عقدا فعالیت و تحقیقات بسیاری دراین مركز صورت گرفته و توانسته ایم به موفقیات بسیاری دست پیدا كنیم.

آخوندی در ادامه تصریح كرد: امیدواریم  این مركز بتواند با كمك اساتید دانشگاه ها مصالح و ایده های جدیدی را برای افزایش كارایی  خود به دست آورد .

وی با اشاره به اینكه استفاده حداكثری از امكانات بافت های فرسوده یك استراتژیك كاملا درست است ،گفت: بافت های فرسوده دارای سرمایه گذاری فرهنگی بسیارغنی است.
 
وزیر راه وشهرسازی در ادامه خاطر نشان كرد:‌در صورتی كه ساخت وساز را در این بافت ها افزایش یابد امكان صرفه جویی در سرمایه گذاری ملی فراهم می شود.

آخوندی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران یادآورشد:هیچ  افزایش قیمتی در مسكن مهر وجود ندارد.