44 کشته در تصادف دو اتوبوس در اتوبان تهران - قم (عکس)

مهره مار

44 کشته در تصادف دو اتوبوس در اتوبان تهران - قم (عکس)

353 بار

بازدید

سه شنبه 19 شهریور 1392
دو دستگاه اتوبوس در جاده قم بر اثر تصادف با یکدیگر در روز دوشنبه دچار سانحه و آتش سوزي شدند. اين سانحه 43 نفركشته و 44 مجروح بر جاي گذاشت...

دو دستگاه اتوبوس در جاده قم بر اثر تصادف با یکدیگر در روز دوشنبه دچار سانحه و آتش سوزي شدند. اين سانحه 43 نفركشته و 44 مجروح بر جاي گذاشت.







منبع : فارس


خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: وزارت راه و شهرسازی دو تیم کارشناسی به محل حادثه اتوبان تهران-قم اعزام کرده که پس از بررسی‌هایی انجام شده، مشخص شد که حادثه عمدی نبوده است.

امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی در خصوص حادثه تصادف در اتوبان تهران-قم، گفت: با توجه به اینکه تمامی امور داخلی کشور به این کمیسیون مربوط می‌شود، بنابراین امروز جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی پیرامون حادثه تصادف در اتوبان تهران-قم داشتیم.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای آخوندی گفت که پس از وقوع این حادثه در اتوبان تهران-قم، دو تیم کارشناسی را به محل حادثه اعزام کرده تا گزارشی از محل تهیه کنند و آن را در اختیار وزارت راه‌ و شهرسازی قرار دهند.البته قرار شده که وزارت راه نیز نتایج نهایی این گزارش را پس از بررسی و تا پایان امروز به کمیسیون شوراها اعلام کند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: آقای آخوندی در این جلسه گفت که این تیم‌های کارشناسی که به محل حادثه تصادف در اتوبان تهران-قم اعزام شده‌اند، وظیفه دارند تا مقصر و یا مقصران این حادثه را شناسایی کرده و در اسرع وقت با آن‌ها برخورد شود.

خجسته در ادامه اظهارداشت: یکی دیگر از نکاتی که در جلسه امروز مطح شد این بود که وزیر راه‌ و شهرسازی اعتقاد داشت که این حادثه، یک حادثه معمولی بوده است.

وی افزود: در بخش دیگری از جلسه امروز، وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که بررسی‌های اولیه از این حادثه انجام و مشخص شده که حادثه عمدی نبوده است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در جمع‌بندی نتایج جلسه امروز این کمیسیون با وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: در پایان این جلسه قرار شد تیم‌هایی که در این زمینه به محل حادثه اعزام شده‌اند، نتایج را تا پایان امروز از طریق وزارت راه به کمیسیون اعلام کند.