معرفی اسپیکر بیسیم و هدفون های حذف نویز سونی در IFA 2013

مهره مار

معرفی اسپیکر بیسیم و هدفون های حذف نویز سونی در IFA 2013

302 بار

بازدید

جمعه 15 شهریور 1392

اگر چه آغاز حضور سونی در IFA امسال ، با محصولی جنجالی همچون Xperia Z1 آغاز شد و داستان به اولین تلویزیون LED خمیده دنیا رسید. اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود و این شرکت با دست پر به برلین رفته است... 

اگر چه آغاز حضور سونی در IFA امسال ، با محصولی جنجالی همچون Xperia Z1 آغاز شد و داستان به اولین تلویزیون LED خمیده دنیا رسید. اما همه چیز به همین جا ختم نمی شود و این شرکت با دست پر به برلین رفته است. 


از جمله محصولات تازه ای که در غرفه سونی می توان یافت، اسپیکر بلوتوث بیسیم و مجموعه ای از هدفون های رده بالا با قابلیت حذف نویز هستند. اسپیکر ضد ترشح آب سونی قرار است در ۵ رنگ به بازار عرضه شود و مجهز به قابلیت وان تاچ NFC است. لذا کاربران می توانند علاوه بر ارتباط بلوتوث، آن را به دستگاه های دارای NFC هم متصل کنند.

علاوه بر این، سونی سه مدل از هدفون های حرفه ای MDR-10R خود را هم به نمایشگاه آورده و از پاییز امسال آنها را به بازار عرضه خواهد کرد. برخی از این هدفون ها به قابلیت حذف نویز مجهز بوده و از ارتباط بیسیم بلوتوث بهره می برند. 

البته اسپیکر بیسیم این شرکت قرار است از ۱۵ شهریور با قیمت ۱۳۰ دلار وارد بازار شود. اما برای خرید هدفون ها باید تا مهرماه صبر کنید. این هدفون های بیسیم، ۲۰۰ دلار برای نمونه معمولی و ۲۷۰ دلار برای نمونه مجهز به حذف نویز قیمت گذاری شده اند. 

هدفون میکروفون مجهز به بلوتوث و NFC سونی هم از آذرماه با قیمت ۲۵۰ دلار وارد بازار خواهد شد.