کد آهنگ محمد علیزاده-حس آرامش(پیشواز ایرانسل)

مهره مار

کد آهنگ محمد علیزاده-حس آرامش(پیشواز ایرانسل)

379 بار

بازدید

پنجشنبه 14 شهریور 1392

کد آهنگ محمد علیزاده-حس آرامش(پیشواز ایرانسل)

Muhammad Alizadeh 300x300 کد آهنگ محمد علیزاده حس آرامش(پیشواز ایرانسل)

برای دریافت کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده به نام حس آرامش بهمراه متن آهنگ در ادامه مطلب

کد آهنگ محمد علیزاده-حس آرامش(پیشواز ایرانسل)

Muhammad Alizadeh 300x300 کد آهنگ محمد علیزاده حس آرامش(پیشواز ایرانسل)

برای دریافت کد آهنگ پیشواز ایرانسل محمد علیزاده به نام حس آرامش بهمراه متن آهنگ در ادامه مطلب…

متن آهنگ حس آرامش از محمد علیزاده

تو دریایی و من همش فکر آب

همه چی به جر تو سراب ، سراب

سر راه دریا نشونی بذار

واسه این دل تنگ خونه خراب

پر از خواهش و التماس چشات

میخوام هر چی میخوامو از تو بخوام

دلم مثل هر سال حاضر شده

میخوام با همین دل سراغت بیام

♫♫♫

صدای تو از جنس آرامش

نذار حس آرامشم گم بشه

صدام کن تا قفل دلم باز بشه

صدام کن بزار عشق آغاز شه

♫♫♫

بازم نقل لیلی و مجنون شده

تو این لحظه ها عشق آسون شده

قرار بازم مهربونی کنی

همه جا پر از عطر بارون شده

نمیدونم این قصه اسمش چیه

ولی عاشقی درد شیرینه

بجز تو دلم از همه دل برید

خدایا به جز تو امیدم کیه

صدای تو از جنس آرامش

نذار حس آرامشم گم بشه

صدام کن تا قفل دلم باز بشه

صدام کن بزار عشق آغاز شه

 ——————————-

ارسال کد به: ۷۵۷۵
نام آهنگ : حس آرامش. جشن رمضان
اثری از : محمد علیزاده
اعتبار : ۳۰ روز
رده : خواننده ها » محمد علیزاده
اطلاعات : آهنگ حس آرامش از محمد علیزاده

کد: ۳۳۱۵۹۸۵