اس ام اس تیکه دار شهریور 92 سری اول

مهره مار

اس ام اس تیکه دار شهریور 92 سری اول

329 بار

بازدید

سه شنبه 12 شهریور 1392

 

بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند .
Smileنمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . Smile!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام

 

بگـــذار آغوشم بـــرای همیشه یخ بـــزند .
Smileنمی خواهم کـــسی شـــال گردن اضافی اش را دور گـــردن احســـاسم بیاندازد . . . Smile!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

شیشه نازک احساس مرا دست نزن !
چِندشم می شود از لک انگشت دروغ !!!
آن که میگفت که احساس مرا می فهمد …
کو کجا رفت ؟ که احساس مرا خوب فروخت !
 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

مغرور احساسم شدی ، گذشتی از رو گریه هام
لعنت به لحظه هایی که ، تو همه چی بودی برام

 * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم درد می کند . انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

تو میخواستی بشی سنگ صبورم ، تو شدی سنگ و من هنوز صبورم …

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *


این روزا عده ای یه جوری زیرآبی میرن که دلت میخواد بهشون بگی :من نگاه نمیکنم بیا بالا یه نفسی بکش لااقل خفه نشی!!!!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم نگرفته از اینکه رفته ای …
دلگیرم از همه دوست داشتنهایی که گفتی ولی نداشتی … !!!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

اسم هر دویمان را در گینس ثبت میکنند !
Smileتو در دروغ گفتن رکورد زدی … من در باور کردن … !!!Smile


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

بدترین حسرتی که در زندگی میخوریم
از کارهای خطایی که مرتکب شده ایم ، نیست …
بلکه از این است که…
چرا کارهای درست را برای کسی که لیاقتش را نداشته
انجام داده ایم …

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

نگران نباش ، نفرینت نمیکنم !
Smileهمین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست ، برایت کافیست !!!Smile

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

نه پیشانی من به لبهای تو رسید …
نه لیاقت تو به احساس من …
چیزی به هم بدهکار نیستیم ؛ هر دو کم آوردیم !!!

 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

دلگیر نباش !
تقصیر از خودت بود !
دسته کلید علاقه که گم شد ، باید عوض میکردی قفل تمام آرزوها را !