اس ام اس عاشقانه

مهره مار

اس ام اس عاشقانه

396 بار

بازدید

جمعه 08 شهریور 1392

اس ام اس عاشقانه | مجموعه جدید اس ام اس عاشقانه با متن و پیامک های عاشقانه ناب و جدید که برای شما آماده شده است و امیدواریم لذت کافی را از این اس ام اس ها ببرید

اس ام اس عاشقانه2 اس ام اس عاشقانه سری 8


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه | مجموعه جدید اس ام اس عاشقانه با متن و پیامک های عاشقانه ناب و جدید که برای شما آماده شده است و امیدواریم لذت کافی را از این اس ام اس ها ببرید

اس ام اس عاشقانه2 اس ام اس عاشقانه سری 8


اس ام اس عاشقانه

ـ عاشقی از زبان مشاغل مختلف راننده : دیگه دارم کم کم ریپ می زنم مثل ماشینهای تصادفی شدم اگه همین طوری پیش بره باید برم زیر دست اوراق چی قلبمم به روغن سوزی افتاده ، معلم ریاضی : نمی دونم چرا جواب تمام مسائلم بی نهایت میشه یا بی جواب میمونه هر چی تفریق می کنم جمع میشه هر چی جمع می کنم کم میشه ، مهندس کامپیوتر : ای آنکه مرا دی سی کرده ای و در وجودم ویروس بلاستر ۲۰۰۳ فرستاده ای کی دوباره من را ری پیر خواهی کرد ؟ به فریاد گرافیکم برس .

ـ تو دنیا هیچ هیچی نداشته باشی مطمئن باش ۳ چیز همیشه مال تو هست : خدای مهربون ، فکرای قشنگ ، قلب کوچیک من .

ـ از دیده به جاش اشک خون می آید ، دل خون شده ، از دیده برون می آید ، دل خون شد از این غصه که از قصه عشق . می دید که آهنگ جنون می آید .

ـ چو کس با زبان دلم آشنا نیست ، چه بهتر که از شکوه خاموش باشم ، چو یاری مرا نیست همدرد ، بهتر ، که از یاد یاران فراموش باشم .

ـ دلی که عشق ندارد و به عشق نیاز دارد ، آدمی را همواره در پی گم شده اش ، ملتهابانه به هر سو می کشاند .

ـ به یک فرشته گفتم : برو معشوقم که عاشقش هستم را نوازش کن ! فرشته رفت و وقتی برگشت دیدم چشماش اشکیه و گریه کرده ! به فرشته گفتم : معشوق مرا نوازش کردی ؟! فرشته گفت : نه نشد !! به فرشته گفتم : چرا ؟! فرشته مهربون گفت : دو فرشته هیچ وقت همدیگرو نوازش نمی کنند .

ـ اگه با دیدن من غم تو دلت جون میگیره میمیرم که تا ابد قلب تو آروم بگیره .

ـ عشق یعنی شب نخفتن تا سحر عشق یعنی سجده ها با چشم تر ، عشق یعنی سر به دار آویختن عشق یعنی اشک حسرت ریختن ، عشق یعنی در جهان رسوا شدن عشق یعنی مست و بی پروا شدن ، عشق یعنی سوختن یا ساختن عشق یعنی زندگی را باختن .

ـ عشق یه سم شیرینه … بدون نسخه کسی که دوسش داری مصرفش نکن . از دسترس بچه ها دور نگهش دار … و در محل تاریک ازش مواظبت کن .

ـ وقتی قلبت شکست ، خورده هاشو یه گوشه نگه دار درسته که هیچ وقت مثل اولش نمی شه اما شاید بتونی تکه های گم شده یه قلب دیگه باشی …

ـ آنقدر اسم تو را زمزمه کردم که لبم سوخت ، اما نام تو را توبه نکردم جگرم سوخت .

ـ کنار آشنایی تو آشیانه می کنم فضای آشیانه را پر از ترانه می کنم کسی سوال می کند برای چه زنده ای ؟ و من برای زندگی تو را بهانه می کنم .

ـ آدما فکر می کنن شاعرا خیلی غم دارن کاشکی فقط این بود اونا خیلی کسارو کم دارن عاشق کسی میشن که عاشقاش فراوونه بین انتخاب عشقش عمریه که حیرونه .

ـ در عشق اگر عذاب دنیا بکشی ، با اشک به دیده طرح دریا بکشی ، تا غربت من هزار فرسنگ باقیست . تنها نشدی که درد تنها بکشی .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنکه ویران شده از یار مرا میفهمد / آنکه تنها شده بسیار ، مرا میفهمد

چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا میفهمد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از پاسخ من معلمان آشفتند / از دهانشان هر چه در آمد گفتند

اما به خدا هنوز من معتقدم / از جاذبه تو ، سیب ها میافتند . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به نام خدائی که هستی را با مرگ ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ ، عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هر دو چشمان تو دنیای من است ، گر نمیبینم تو را ، یادت نگهدار من است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ندارم لحظه ای از تو رهائی / امان از عشق و این رهائی

تمام ترس من ناگفته پیداست / مبادا بین ما افتد جدائی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چشمانت را ورق بزن ، شاید در گوشه ای از آن مرا به یادگار کشیده باشی . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را در قلب شعرم میگذارم / به نام عشق آن را مینگارم

تمام حرف من در شعر این بود / تو را تا بی نهایت دوست دارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها صدای قلب تو حرمت خونه منه / کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد

دوستی را میپرستیم چون که پایانی ندارد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

۲تا صدا هست که خیلی دوستشون دارم

۱٫صدای تو وقتی که هستی

۲٫صدای اس ام اس تو وقتی که نیستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نه پای رفتنم اکنون ، نه بال پرواز است

از این چه سود که بر من ، در قفس باز است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن / با مردم بی درد ندانی که چه درد است . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر

فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی

و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام / لاله پژمرده و زندانی ام

بی تو در کنج همه دلواپسی / بی تو من آغاز یک ویرانی ام . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زبانم را نگاه خسته ات بست / زمستان با زمستان ها بپیوست

نگاهت لرزشی انداخت در دشت / دلم چون متن یک آیینه بشکست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قشنگ ترین شعرم را برای شب شعر چشمان تو گفتم ،

پس تو نیز قشنگ ترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق یعنی یک استخوان و یک پلاک / سال ها تنهای تنها زیر خاک . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *