دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام حس خوب

مهره مار

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام حس خوب

542 بار

بازدید

یکشنبه 02 تیر 1392

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد ناصر صدر به نام حس خوب

ترانه سرا : سارا مزارعی ، تنظیم : رامین کسرایی ، میکس و مسترینگ : آرمیک

شعر آهنگ اضافه شد!

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام حس خوب

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شاد ناصر صدر به نام حس خوب

ترانه سرا : سارا مزارعی ، تنظیم : رامین کسرایی ، میکس و مسترینگ : آرمیک

شعر آهنگ اضافه شد!

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام حس خوب


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

ناصر صدر – حس خوب

متن شعر آهنگ ناصر صدر به نام حس خوب

تا دستات توی دستامه

کنارت وقتی میشینم

یه آرامش به من میده

که تو خوابم نمی بینم

چه حس خوبیه وقتی تورو حس میکنم پیشم

تو چشمام خیره میمونی تو چشمای تو گم میشم

یه حس خوبی من دارم از اینکه پیش من هستی

چشات حرف میزنه با من میدونم دل به من بستی

♫♫♫

پرم از عشق تو شاید تو هم این حس و میشناسی

من از چشم تو میخونم تو هم درگیر احساسی

نگیر از من نگاهی که اینقد وابسته ی اونم

تصور کردنش سخته بدون تو نمی تونم