دختر اصفهانی ورکورد عمل زیبایی را در گینس

مهره مار

دختر اصفهانی ورکورد عمل زیبایی را در گینس

439 بار

بازدید

چهارشنبه 29 خرداد 1392

آیگین پناه‌پور، ساکن اصفهان است و در تب و تاب برای ثبت رکورد عجیب و غریبش در کتاب رکوردهای گینس.

رکورد جالب دختر اصفهانی در گینس+عکس

آیگین پناه‌پور، ساکن اصفهان است و در تب و تاب برای ثبت رکورد عجیب و غریبش در کتاب رکوردهای گینس.

ارتودنسی که همان عقب رفتن دندان‌هاست، این درمان بین یک تا سه سال طول می‌کشد اما آیگین پناه‌پور، حدود ۱۰ سال است که ارتودنسی می‌کند، چرا؟ می‌گوید: « به دلیل این‌که چک‌هایم را دیر به پزشکان می‌دادم! و همین کارم باعث شد تا ارتودنسی من ۱۰ سال طول بکشد. به هر حال از یک‌سال پیش در فکر ثبت رکورد خود در گینس شدم، من ۱۰ سال است که براکت‌های دندانم را حفظ کرده‌ام و جالب این‌که به آنها عادت هم کرده‌ام و نمی‌دانم اگر آنها را از روی دندانم بردارم چه باید کنم.

البته نکته دیگری که بعد از ارتودنسی می‌خواهم در گینس ثبت کنم، اخلاق غیرقابل وصف دندان‌پزشکم است! که اگر باورتان شود، در این ۱۰ سال یک بار هم نشد که وارد مطب ایشان بشوم و او لبخند نداشته باشد!

منبع :تاپ ناز